Златен медал за MoneyWorks Mobile от Международния технически панаир в Пловдив!


Изключително висока оценка получи новия продукт за разносна търговия MoneyWorks Mobile на Пловдивския панаир 2016 – Мобилното приложение на фирма ГенСофт бе отличено със златен медал и диплом!

Благодарим на колегите от екипа на ГенСофт, реализирали идеята за софтуерно решение при мобилна търговия: „Бизнесът е вече във вашия джоб”.

Ще се радваме нашите клиенти да тестват мобилната апликация от Google Play и AppStore и да помогнат с препоръки нейното развитие.
На всеки клиент, проявил сериозен интерес към продукта ще изпратим Договор за синхронизацията на версиите и ще инсталираме настройките за връзка с неговата База Данни. Даваме 10-дневен гратисен период преди да се решите на покупка, за да прецените дали ви върши работа във вашата дейност.

Не се колебайте да ни потърсите за повече информация на телефон 07001 93 93.



Приключи първият конкурс за дистрибутори на ГенСофт



На 11 май 2016 бяха отчетени резултатите от конкурса „Най-добър дистрибутор на MoneyWorks” и бяха наградени най-добрите !
Честито на победителите!
Вижте снимки и награди!


И бъдете като тях ;) – стартира следващия конкурсен период и сега е момента за изява на най-добрите търговци!





Функционалност, добавена през месец Октомври, 2016г.

Обща функционалност:

  • 1. Направен е експорт на счетоводни документи към счетоводния софтуер «Плюс минус».
  • 2. В справка «Складове, наличности по стоки» е добавено преизчисляване на цените по основната валута.
  • 3. При доставка на стоки, поддържащи партиди по характеристики, е направена функционалност: количествата да се добавят към вече съществуващи партиди с избраните характеристики.
  • 4. Добавена е дата на създаване на стока. Ще се ползва в някои справки, както и в обмена на данни с електронни магазини.
  • 5. В модули «Оферти», «Резервации» и «Поръчки» е добавена команда за замяна на стока от документа с друга от «свързаните» с нея стоки.
  • 6. В модул «Опростен екран за поръчки» във WEB версията на програмата е добавена функционалност за по-лесно въвеждане на информация, когато дистрибутор си прави сам поръчката. В специална характеристика се запазва дали поръчката е приключена или все още е незавършена.
  • 7. Във WEB версията е добавена функционалност за разпределяне на допълните разходи към доставка по същия начин, както и във WIN версията.
  • 8. Добавена е колона със статуса на документа в модули Оферти, Резервации и Клиентски поръчки. Избира се в настройките за сметката.

Поръчкова функционалност:

  • 1. За ф. Витек Европа – в модул „Клиентски поръчки” е добавена синхронизация между дата на спедиция и дата на изпълнение, като в отделна колона се показва кога се очаква да бъде първата доставка на стоката.
  • 2. За ф. Ерик МБ – към онлайн магазина на клиента е добавен модул за импорт на поръчки от магазина.
  • 3. За ф. Номер Едно Адвъртайзинг – връзка с нов онлайн магазин на клиента.
  • 4. За ф. Девон Груп – връзка със системата на Девин АД
  • 5. За ф. Роза Импекс – механизъм за коригиране на грешки, получени вследствие на използване на модул Отдалечени връзки.

    Препоръчваме на всички клиенти, работещи с този модул да преминат или към терминален режим на работа или да ползват WEB версията на продукта.
  • 6. За ф. Роза Импекс – в модул връзка с Палм устройства, ако е направена поръчка в устройството на стока на нулева цена, да се импортира с начин на плащане „Подарък”.
  • 7. За ф. МСИ Тулс – връзка с онлайн магазина на клиента.
  • 8. За ф. Ста – връзка с онлайн магазина на клиента.



Функционалност, добавена през месец Септември, 2016г.

Обща функционалност:

  • 1.В модул «Фирми и лица», бележката към фирмата вече е неограничено голяма.
  • 2.Във всички сметки е добавена възможност да се показва «рабат» вместо отстъпка.
  • 3.Добавено е право на достъп в модул Продажби и модул Прехвърляния да се забранява създаването на нови партиди.

Поръчкова функционалност:

  • 1.За ф. Мимоза – връзка с онлайн магазина на клиента.
  • 2.За ф. Би Ту Би – връзка с онлайн магазина на клиента.
  • 3.За ф. Агенция Митев-Радулов – връзка с онлайн магазина на клиента.
  • 4.За ф. Октопод – поръчкова справка по документи с филтър от номер до номер на документа.
  • 5.За ф. Юниглас – поръчков механизъм при продажба на рамка, автоматично да изписва калъф и кърпичка.




Нова услуга Архивиране


Уважаеми клиенти,
Ф. ГенСофт стартира нова услуга – архив на базата ви данни на наш сървър в дата център.
Това ще ви гарантира актуална база при проблеми с хардуера, заразяване с криптовируси, пожари, кражби и други неприятни събития.
Архивът се прави ежедневно автоматично, като пазим архиви за последните седем дни.
Можете да тествате услугата за период от два месеца срещу 100лв. без ДДС и ако ви хареса да я продължите срещу 25лв. без ДДС на месец.
Обадете се в наш офис за допълнителна информация на тел: 07001 93 93.


Важно съобщение за клиенти с много стари версии на MoneyWorks!


Фирма ГенСофт съобщава на всички свои клиенти , че от 1.11.2015 година ограничава техническата поддръжка на програмата MoneyWorks с версии от 2010 година и по-стари.

Апелираме нашите клиенти с толкова стари версии на програмата да си закупят такса актуализация!
Само срещу 50 лв за WIN версия / 250 лв за WEB версия, ще имат възможност да ъпдейтнат програмата до версия 2.11.2015 и така да получат всички нови фунционалностти от изминалите 5 години!
А таксата за актуализации важи за период от 12 месеца, т.е. през следващата една година ще имат възможност да използват най-новите фунционалности, които нашият екип програмисти ще създадат за тях!
Вижте новите неща в нашия форум и не се колебайте!




introduction


In the contemporary world in which we liveq there are two basic concepts which direct to great extent our lifes. The first one’s roots are far in the early days of the humankind, the other is modern one. These two concepts are business and computer. While the business was allways existing in some form, the designing of the computing machines and using them for solving various tasks has changed for a short period of time the life lived for thousants of years, and the way in which the humans are working and contol their work. The simbiosis of business and computers appeared so vigorous and poworfull, that nowadays we cannot imagine a working day without our all knowing machines. The crosspoint of this concepts is called business software, but you can see it under various other names: warehouse software / trade / accounting / production software, ERP system etc. In many cases these conceptions are identical, but sometimes there are some little differences. What they share is that, all they serve in the activity, called making business. The present web-site is a starting point to one of the main business softwae products on the Bulgarian market – GenSoft MoneyWorks.

 

 

about GenSoft


GenSoft Ltd. is a high tech software company, founded in the far 1997 by a group of proffesionals.
Since then, the company is focused at development and incorporating its main product MoneyWorks.
In a relatively short time the company has proved as a lieder on the market of ERP systems.
With the company’s sequential and correct policy, GenSoft has gained the name of a trustworthy partner, with about 11 000 companies who trusted it.
Software created by Gensoft can be found working in the USA, Canada, Western europe, Russia, Near east, China and Japan.
Currently the company has 5 offices in Sofia, Plovdiv, Varna, Russe and Gabrovo, with total of 25 highly qualified experts.
You can learn more about us from the menu contacts.

 

 

about MoneyWorks


The moto of the product is “Software that knows everything about your business”.
GenSoft MoneyWorks is an ERP system, designed to cover the various needs of the business management.
The module technology on which is based the system allows the system to be a solution for any sort of company – from wholesale and retail trough production, supermarketsq chains of stores, accounting houses, services etc.
MoneyWorks incorporates few interfaces suitable for different cathegories of customers:

  • MoneyWorks for Win – the main variant, reachest in functions. Suitable for any type of customers.
  • MoneyWorks for Web – for trade functions and control from any part of the world. Suitable for companies with many offices and subsidieries.
  • GenSoft Market – POS system for sales trough a cash desk terminal. Suitable for chain of stores and supermarkets.
  • MoneyWorks FREE – the free version with reduced and simplified functionality. Suitable for small or family companies.
  • MoneyWorks DEMO – the demo version for testing by candidate customers.
  • MoneyWorks – localized versions in Bulgarian, English, Macedonian, Turkish and Serb languages.

 

 

MoneyWorks is a system in continous development.
There are often added new modules and functions for specific customers from different branches of industry.
You can learn more about the system from the menu products.

 

 

some numbers


For most of you, who visit the site, the names of GenSoft and MoneyWorks are very familiar to you.
For the rest of you is better to present us and our work with some figures:

  • 16            years of development and implementation of ERP systems
  • 7791        customers of MoneyWorks (WIN version)
  • 3369        customers of MoneyWorks (FREE version)
  • 440          customers of MoneyWorks (WEB version)
  • 17494      computers run our products daily
  • 6              offices in the main cities
  • 120%       devotion to our work

 

 

GenSoft оnline support



download
GenSoft Online.exe
This tiny program is used to solve a problem that you can’t resolve yourself.
With this program all your desktop activity can be observed online from the technical staff of GenSoft.

For Windows XP – use GenSoft Online for Windows XP.

For Windows 8   – use GenSoft Online for Windows 8.