С пожелание за много здраве, високи обороти и фискални успехи във вашия бизнес!



Благодарим на всички наши клиенти, допринесли със своите покупки през Декември за благотворителната кауза „Българската Коледа“

С голямо задоволство отчитаме нашия принос от 4 200лв. и искрено се надяваме събраните средства да подпомогнат нуждаещите се деца!





На 10.10 2017 фирма ГенСофт стана на 20 години!


Благодарим на клиенти, партньори и приятели за оказаното доверие да ползват нашия софтуер MoneyWorks.

Развиваме се и растем :) !







Функционалност, добавена през месец Декември, 2017г.

Обща функционалност

  • 1.Допълнително ускоряване на търсенето при работа с Firebird 3.0.
  • 2.Доработка за множествено изплащане по фактури. Въвежда се сумата, получена в банката и се указва кои фактури да се закрият с нея.
  • 3.В Навигатора на стоките е добавена функционалност цената да бъде записана като специална за клиента. Активира се през администратора.
  • 4.В Печатар на производството е добавено да се печатат и снимките на стоките.
  • 5.В модул Счетоводство при иморт от складана ВОД (продажби към страни в ЕС) се попълва колона 9 от дневника на продажбите.
  • 6.В модул Счетоводство – добавен е печат на протоколи.
  • 7.В модул Клиентски поръчки е добавена команда селектирани редове от поръчката да бъдат преместени в нова поръчка.

Поръчкова функционалност:

  • 1.За ф. Новира – експорт на производствени документи към Ажур L.
  • 2.За ф. Новита Прим – експорт към Workflow през екселски файл.
  • 3.За ф. Хавами – поръчкова справка за продажби, групирани по контактна информация.
  • 4.За ф. Давка, Македония – детайлен печат на стоки в касовия бон за касови апарати Synergy.



Функционалност, добавена през месец Ноември, 2017г.

Обща функционалност:

  • 1.Програмата е подготвена за миграция към Firebird 3.0. Конвертирането на базите ви данни към новата версия на Firebird позволява:
    • - Работа с Xeon процесори;
    • - Използване на всички ядра на процесора;
    • - Подобрена производителност;
    • - Добавени нови функции и възможности за писане на оптимизирани SQL заявки.



    Резултатът от тази миграция е: по-бързо изпълнение на заявките и ускоряване на работата на програмата в редица модули, най-вече свързани с оперативната работа както и по-голяма сигурност за базата данни.
    Прехвърлянето на базата данни към Firebird 3.0 се извършва онлайн от служители в ГенСофт, които извършват всички необходими операции и настройки. Времето, което е необходимо за това прехвърляне зависи от големината на базата данни – при малки бази (до 500MB) отнема около 30 минути, при големи над 1GB може да продължи и два-три часа, т.е. трябва да предвидите това време през което няма да можете да работите с програмата. Цената за услугата е 50лв. без ДДС за малки бази (до 500MB), 75лв. без ДДС за бази от 500MB до 1GB и 100лв. без ДДС за бази над 1GB. За повече информация се обадете в нашите офис.

  • 2.В модул Стокооборот – добавен е филтър по видове допълнителни разходи. Могат да се филтират допълнителни разходи направени при доставка, при производство, при прехвърляния и при продажби.
  • 3.В модул Счетоводство – добавена е обработка на дистанционни продажби. Това касае най-вече фирми, които извършват продажби онлайн в други държави, а се осчетоводяват тук.
  • 4.В модул Прехвърляния на стоки е добавена команда „Произведи и прехвърли”.
  • 5.В модул връзка с Ecode – добавена е обработка на поръчки от Кауфланд.
  • 6.В модул „Информация за фирма” се визуализират и връщанията на клиента.
  • 7.В модул Маркет – при намерени повече от една стока е добавено сортиране на колоните в таблицата.
  • 8.В модул Ценови листи и специални цени е добавена възможност за работа с „рабат” вместо с „отстъпка”. Активира се от администратора на системата.



Важно съобщение за клиенти с много стари версии на MoneyWorks!


Фирма ГенСофт съобщава на всички свои клиенти , че от 1.11.2017 година ограничава техническата поддръжка на програмата MoneyWorks с версии от 2012 година и по-стари.

Апелираме нашите клиенти с толкова стари версии на програмата да си закупят такса актуализация!
Само срещу 50 лв за WIN версия / 250 лв за WEB версия, ще имат възможност да ъпдейтнат програмата до версия 2.11.2017 и така да получат всички нови фунционалностти от изминалите 5 години!
А таксата за актуализации важи за период от 12 месеца, т.е. през следващата една година ще имат възможност да използват най-новите фунционалности, които нашият екип програмисти ще създадат за тях!
Вижте новите неща в нашия форум и не се колебайте!


За вашата защита срещу хакерски атаки и криптовируси – ползвайте нашата услуга Архивиране на външен сървър!


Във връзка с глобалната кибер атака по целия свят и многобройните поражения на клиентски компютри, най-добрата превантивна мярка струва само 1 лев на ден!
Архивиране на вашата База Данни на Cloud Server се предлага с инсталационна такса 50 лева и годишен абонамент 360 лева с ДДС ( важи от дата до дата) и се предлага с Договор с пълно описание на услугата!
Ежедневно се прави Архив в указано от клиента време, пазят се последните 7 архива на външен сървър.
За повече информация посетете някой от нашите офиси, позвънете на националния номер 07001 93 93 или отправете заявка на office@gensoft.bg !



introduction


In the contemporary world in which we liveq there are two basic concepts which direct to great extent our lifes. The first one’s roots are far in the early days of the humankind, the other is modern one. These two concepts are business and computer. While the business was allways existing in some form, the designing of the computing machines and using them for solving various tasks has changed for a short period of time the life lived for thousants of years, and the way in which the humans are working and contol their work. The simbiosis of business and computers appeared so vigorous and poworfull, that nowadays we cannot imagine a working day without our all knowing machines. The crosspoint of this concepts is called business software, but you can see it under various other names: warehouse software / trade / accounting / production software, ERP system etc. In many cases these conceptions are identical, but sometimes there are some little differences. What they share is that, all they serve in the activity, called making business. The present web-site is a starting point to one of the main business softwae products on the Bulgarian market – GenSoft MoneyWorks.

 

 

about GenSoft


GenSoft Ltd. is a high tech software company, founded in the far 1997 by a group of proffesionals.
Since then, the company is focused at development and incorporating its main product MoneyWorks.
In a relatively short time the company has proved as a lieder on the market of ERP systems.
With the company’s sequential and correct policy, GenSoft has gained the name of a trustworthy partner, with about 11 000 companies who trusted it.
Software created by Gensoft can be found working in the USA, Canada, Western europe, Russia, Near east, China and Japan.
Currently the company has 5 offices in Sofia, Plovdiv, Varna, Russe and Gabrovo, with total of 25 highly qualified experts.
You can learn more about us from the menu contacts.

 

 

about MoneyWorks


The moto of the product is “Software that knows everything about your business”.
GenSoft MoneyWorks is an ERP system, designed to cover the various needs of the business management.
The module technology on which is based the system allows the system to be a solution for any sort of company – from wholesale and retail trough production, supermarketsq chains of stores, accounting houses, services etc.
MoneyWorks incorporates few interfaces suitable for different cathegories of customers:

  • MoneyWorks for Win – the main variant, reachest in functions. Suitable for any type of customers.
  • MoneyWorks for Web – for trade functions and control from any part of the world. Suitable for companies with many offices and subsidieries.
  • GenSoft Market – POS system for sales trough a cash desk terminal. Suitable for chain of stores and supermarkets.
  • MoneyWorks FREE – the free version with reduced and simplified functionality. Suitable for small or family companies.
  • MoneyWorks DEMO – the demo version for testing by candidate customers.
  • MoneyWorks – localized versions in Bulgarian, English, Macedonian, Turkish and Serb languages.

 

 

MoneyWorks is a system in continous development.
There are often added new modules and functions for specific customers from different branches of industry.
You can learn more about the system from the menu products.

 

 

some numbers


For most of you, who visit the site, the names of GenSoft and MoneyWorks are very familiar to you.
For the rest of you is better to present us and our work with some figures:

  • 16            years of development and implementation of ERP systems
  • 7791        customers of MoneyWorks (WIN version)
  • 3369        customers of MoneyWorks (FREE version)
  • 440          customers of MoneyWorks (WEB version)
  • 17494      computers run our products daily
  • 6              offices in the main cities
  • 120%       devotion to our work

 

 

GenSoft оnline support



download
GenSoft Online.exe
This tiny program is used to solve a problem that you can’t resolve yourself.
With this program all your desktop activity can be observed online from the technical staff of GenSoft.

For Windows XP – use GenSoft Online for Windows XP.

For Windows 8   – use GenSoft Online for Windows 8.