На 10.10.2018 фирма ГенСофт става на 21 години!


Благодарим сърдечно на нашите клиенти за оказаното доверие да работят с нашия софтуер MoneyWorks!

Благодарим много на нашите колеги за труда и себераздаването им в нашата динамична работа!

Благодарим и на всички наши приятели, които ни подкрепят и с добрите препоръки помагат за нашия успех!

Желаем на всички много здраве и дълголетие заедно!



Функционалност, добавена през месец Октомври, 2018г.

Обща функционалност:

  • 1.При промяна на количество, добавяне на стока, смяна на контрагент в продажба преизчислява цените на стоките според специалните цени на контрагента за количество или по ценова листа за количество.
  • 2.Добавен е приоритет на ценови листи – ако ценовата листа е с приоритет 1, по подразбиране се взема цената от тази ценова листа.

Поръчкова функционалност:

  • 1.За ф. Девон груп, модул за синхронизация със системата на Кока Кола – преработен е напълно съгласно новата им спецификация.
  • 2.За ф. МТХ Трейд – импорт на серийни номера от файл или клипборд при преобразуване на клиентска поръчка в продажба.
  • 3.За ф. Купро – експорт към Ажур.
  • 4.За ф. Поли 2016 – разработен е web сървис за връзка с онлайн магазина на клиента.
  • 5.За ф. Би Ту Би – разработен е web сървис за връзка с онлайн магазина на клиента.

Функционалност, добавена през месец Септември, 2018г.

Обща функционалност:

  • 1.В модул „Стокооборот“ е добавен филтър, групиране и сортиране по контактите на фирми. В таблицата е добавена колона с контакти;
  • 2.В модул „Връщане на стоки“ е добавена функционалност едно връщане да се разбие на няколко кредитни известия – за всяка фактура по едно кредитно известие;
  • 3.Показване на възможни стойности на характеристики – може да се показват по азбучен ред или по поредност;
  • 4.Във връзката с CloudCart е добавена настройка, за задаване на ID на характеристика “Brand”;
  • 5.Актуализирана е справката за фактурирани доставки на стоки, групирани съгласно раздел “За продуктова такса ЕЕО”+.

Поръчкова функционалност:

  • 1.За ф. Маска – модул WEB shop, показва различните стъкла по сфера и цилиндър в табличен вид с възможност за поръчка;
  • 2.За ф. Витек Европа – при продажба, ако има недостиг в избран склад, а има наличност в други позволява да се направи продажбата като автоматично прехвърля стоката от другите складове;
  • 3.За ф. Дон Марин – разработен е web сървис за връзка с онлайн магазина на клиента;
  • 4.За ф. Би ту Би – разработен е web сървис за връзка с онлайн магазина на клиента;
  • 5.За ф.Дикар Консулт – проверка за запълване пропуснати номера на фактури за деня – прескачат се ръчно въведените.

Функционалност, добавена през месец Август, 2018г.

Обща функционалност:

  • 1.Добавена е възможност за подреждане на стойностите на характеристиките (досега се подреждаха по азбучен ред). Това е полезна функция, например размерите XS, S, M, L, XL, XXL се очакват да се показват в този ред, а не в азбучен.
  • 2.В “Пакетно редактиране на стоки в Excel” е добавен експорт/импорт на Признаци.
  • 3.В модул „Печатар“, полето за Признаци позволява печат до 1024 символа.
  • 4.Добавена е възможност от доставна поръчка да може да създава специална цена за съответния доставчик.
  • 5.В модул „Доставни поръчки“ е добавена функция за дублиране на поръчките.
  • 6.При смяна на датата на Оферта се сменя и датата “валидна до”. В навигатора е сложена настройка за различен период на валидност (за всеки тип сметка).
  • 7.В модул „Поръчки“ е добавено ново подменю във филтрите с име “всички неприключени”.

Поръчкова функционалност:

  • 1.За ф. Циркон е направена поръчкова справка (в модул “Стокооборот”), за изчисляване по цени на дребно на доставените и прехвърлените стоки.
  • 2.За ф. Новира, експорт към Ажур изпращаме и готовите продукти получени при разпад.
  • 3.За ф. Билки за физическите лица се записват 10,13 или 15 деветки според държавата в полето БУЛСТАТ и впоследствие се осчетоводяват в модул Счетоводство.
  • 4.За ф. Сити билд студио, в модул “Складове и стоки” се показва четвърта цена за стоките. Съхранява се в ценова листа, посочена в администратора. Функцията може да се активира срещу допълнително заплащане.
  • 5.За ф. Алтея Органикс в модул “Производство” е добавена възможност за обединяване на няколко плана в един.
  • 6.За ф. Юниглас – поръчков модул за изготвяне на поръчки за прехвърляне, добавен “изключващ филтър” по характеристики на стоки.
  • 7.За ф. МС Баухеми е направен поръчков експорт по спецификация.





На 25 май 2018 влезе в сила Европейският регламент за защита на личните данни GDPR!


Направихме необходимите промени за защита на личните данни във версията на MoneyWorks от 8 март 2018!

Всички клиенти с годишен абонамент за актуализации е достатъчно да си ъпдейтнат програмата, за да получат новата функционалност безплатно.

Като бонус можем да им изпратим Ръководство по GDPR и примерен шаблон на Декларация за съгласие от физическо лице – за заявки пишете на имейл info@gensoft.bg

Ако нямате абонамент за нови версии поискайте оферта за обновяване на marketing@gensoft.bg

Повече за Регламента GDPR можете да прочетете в нашия блог.


Вижте Декларация от фирма ГенСофт ЕООД за нашите клиенти на софтуера MoneyWorks съгласно GDPR регламента.



Желаем ви успех!

За вашата защита срещу хакерски атаки и криптовируси – ползвайте нашата услуга Архивиране на външен сървър!


Във връзка с глобалната кибер атака по целия свят и многобройните поражения на клиентски компютри, най-добрата превантивна мярка струва само 1 лев на ден!
Архивиране на вашата База Данни на Cloud Server се предлага с инсталационна такса 50 лева и годишен абонамент 360 лева с ДДС ( важи от дата до дата) и се предлага с Договор с пълно описание на услугата!
Ежедневно се прави Архив в указано от клиента време, пазят се последните 7 архива на външен сървър.
За повече информация посетете някой от нашите офиси, позвънете на националния номер 07001 93 93 или отправете заявка на office@gensoft.bg !



introduction


In the contemporary world in which we liveq there are two basic concepts which direct to great extent our lifes. The first one’s roots are far in the early days of the humankind, the other is modern one. These two concepts are business and computer. While the business was allways existing in some form, the designing of the computing machines and using them for solving various tasks has changed for a short period of time the life lived for thousants of years, and the way in which the humans are working and contol their work. The simbiosis of business and computers appeared so vigorous and poworfull, that nowadays we cannot imagine a working day without our all knowing machines. The crosspoint of this concepts is called business software, but you can see it under various other names: warehouse software / trade / accounting / production software, ERP system etc. In many cases these conceptions are identical, but sometimes there are some little differences. What they share is that, all they serve in the activity, called making business. The present web-site is a starting point to one of the main business softwae products on the Bulgarian market – GenSoft MoneyWorks.

 

 

about GenSoft


GenSoft Ltd. is a high tech software company, founded in the far 1997 by a group of proffesionals.
Since then, the company is focused at development and incorporating its main product MoneyWorks.
In a relatively short time the company has proved as a lieder on the market of ERP systems.
With the company’s sequential and correct policy, GenSoft has gained the name of a trustworthy partner, with about 11 000 companies who trusted it.
Software created by Gensoft can be found working in the USA, Canada, Western europe, Russia, Near east, China and Japan.
Currently the company has 5 offices in Sofia, Plovdiv, Varna, Russe and Gabrovo, with total of 25 highly qualified experts.
You can learn more about us from the menu contacts.

 

 

about MoneyWorks


The moto of the product is “Software that knows everything about your business”.
GenSoft MoneyWorks is an ERP system, designed to cover the various needs of the business management.
The module technology on which is based the system allows the system to be a solution for any sort of company – from wholesale and retail trough production, supermarketsq chains of stores, accounting houses, services etc.
MoneyWorks incorporates few interfaces suitable for different cathegories of customers:

  • MoneyWorks for Win – the main variant, reachest in functions. Suitable for any type of customers.
  • MoneyWorks for Web – for trade functions and control from any part of the world. Suitable for companies with many offices and subsidieries.
  • GenSoft Market – POS system for sales trough a cash desk terminal. Suitable for chain of stores and supermarkets.
  • MoneyWorks FREE – the free version with reduced and simplified functionality. Suitable for small or family companies.
  • MoneyWorks DEMO – the demo version for testing by candidate customers.
  • MoneyWorks – localized versions in Bulgarian, English, Macedonian, Turkish and Serb languages.

 

 

MoneyWorks is a system in continous development.
There are often added new modules and functions for specific customers from different branches of industry.
You can learn more about the system from the menu products.

 

 

some numbers


For most of you, who visit the site, the names of GenSoft and MoneyWorks are very familiar to you.
For the rest of you is better to present us and our work with some figures:

  • 16            years of development and implementation of ERP systems
  • 7791        customers of MoneyWorks (WIN version)
  • 3369        customers of MoneyWorks (FREE version)
  • 440          customers of MoneyWorks (WEB version)
  • 17494      computers run our products daily
  • 6              offices in the main cities
  • 120%       devotion to our work

 

 

GenSoft оnline support



download
GenSoft Online.exe
This tiny program is used to solve a problem that you can’t resolve yourself.
With this program all your desktop activity can be observed online from the technical staff of GenSoft.

For Windows XP – use GenSoft Online for Windows XP.